Obroża idealna - Biothane


Obroża Biothane

Zafascynowana linką z biothanu o której pisałam tutaj, kupiłam Tajgusowi obrożę tym razem firmy Firedog. Zakup ten okazał się strzałem w dziesiątkę. 

obroża biothane firedog
Obroża jest elegancko wykonana, ma delikatne tłoczenie, ciężkie do ujęcia aparatem, które imituje skórę. Materiał z którego jest wykonana  jest bardzo przyjemny w dotyku i nie powoduje żadnych otarć na szyi psa. Zapięta ładnie przylega, nic nie odstaje i nic nie drażni psa. 

obroża z biothanu
Na mrozie obroża nie twardnieje a jej kolor cały czas utrzymuje się taki sam jak na początku. Obróżka ta nie nasiąka wodą ani zapachami np. mokrego psa oraz nie przyczepiają się do niej psie kudły i za to wielki plus, gdyż stara obroża Tajgi była wiecznie cała w kudłach, których nie byłam w stanie usunąć. Czyszczenie obroży jest błyskawiczne - wystarczy przetrzeć ścierką i jest jak nowa. 

biothane obroża dla psa
Podoba mi się w biothan'owskich akcesoriach żarówiastość kolorów, choć dostępne są także bardziej spokojne barwy. Zależało mi na dobrej widoczności obroży spod gęstej grzywy Tajgi i pomarańczowy kolor świetnie się tu sprawdza. 

Ogólnie rzeczy wykonane z biothan'u charakteryzują się dużą wytrzymałością i tak też jest w przypadku tej obroży, więc śmiało możemy ją kupić dla dużego i silnego psa. 

Obroże na szczęście sprzedawane są w zdecydowanie bardziej racjonalnych cechach niż linki czy taśmy. Zależnie od rozmiaru przedział cenowy wynosi tu od 20 do 55 zł, są łatwiej dostępne niż linki i mamy jeszcze większą gamę kolorystyczną do wyboru a nawet wersje odblaskowe.

obroża dla psa biothane
Nasza obróżka: 19 mm / 35-43 cm kosztowała 27 zł i kupiłam ją w sklepie ofirland.pl

Ogólnie obroża spełniła wszystkie moje wymagania i jestem z niej bardzo zadowolona. Mogę ją śmiało polecić każdemu właścicielowi psa.








Podsumowując: 

  • nie powoduje otarć i jest komfortowa dla psa
  • łatwa do czyszczenia
  • wytrzymała
  • nie nasiąka wodą
  • nie wchłania zapachów
  • nie twardnieje na mrozie
  • nie wszczepia się w nią sierść
  • neonowe kolory są świetnie widoczne
  • duży wybór kolorystyczny
  • kolor obroży nie blaknie 
  • racjonalna cena jak na biothanowski materiał
  • szeroka gama rozmiarów
  • pasek nie odstaje nawet jak jest zapięty na pierwszą dziurkę
  • elegancka





Komentarze

  1. Oo nie wiedziałam, że robią też obroży z biothanu. Muszę kupić taką do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwują